Izdelujemo vse od preprostih izvedb hidravličnih cilindrov, do najbolj zahtevnih cilindrov, ki so del kompleknsih visokotehnoloških hidravličnih sistemov in tako zahtevajo visoko stopnjo preciznosti in kakovosti. Na podlagi več kot 30 letnih izkušenj, skrbimo za zanesljivo gibanje hidravličnih naprav z izdelki, ki jih odlikuje vrhunski dizajn, visoka stopnja varnosti in skladnost ISO standarda.
Naš cilj je, da hidravlični potrošnik kar se da najbolje pretvarja energijo hidravličnega medija v koristno delo pri vseh izvedbah hidravličnih cilindrov; dvostranski, enostranski ali teleskopski, kot tudi pri njihovih sestavnih delih.
Hidravlični cilinder je izvršilna sestavina v hidravliki. Je hidravlični potrošnik, ki energijo hidravličnega medija pretvarja v koristno delo. Njegova vstopna velikost je hidravlični medij pod tlakom, ki deluje na površino bata hidravličnega cilindra. S tem povzroča premočrtno gibanje bata in posledično batnice, ki je povezana z bremenom. Tako se energija hidravličnega medija pretvori v vodljivo moč, ki deluje v ravni liniji. Hidravlični medij je običajno mineralno olje, v hidravliki pa se uporabljajo tudi sintetična olja in emulzije in vse bolj tudi voda (vodna hidravlika).
Sestavni deli hidravličnega cilindra: Glavna sestavna dela hidravličnega cilindra sta cev hidravličnega cilindra in bat, na katerega je priključena batnica. Cev cilindra je obojestransko zaprta z dnom na eni ter glavo cilindra na drugi strani. Skozi glavo cilindra pride ven batnica. Bat, zatesnjen s tesnilom in voden z vodilnimi obroči, deli notranjost cilindra na dve komori, spodnjo tlačno komoro in zgornjo vlečno komoro na strani batnice. Hidravlični tlak deluje na bat, ki linearno premika batnico. Takemu cilindru pravimo dvostranski hidravlični cilinder.
Tako se energija hidravličnega medija pretvori v vodljivo moč, ki deluje v ravni liniji. Hidravlični med Glavna sestavna dela hidravličnega cilindra sta cev hidravličnega cilindra in bat, na katerega je priključena batnica. Cev cilindra je obojestransko zaprta z dnom na eni ter glavo cilindra na drugi strani. Skozi glavo cilindra pride ven batnica. Bat, zatesnjen s tesnilom in voden z vodilnimi obroči, deli notranjost cilindra na dve komori.
Ali pošljite povpraševanje po naših izdelkih, servisnih storitvah ali dodatni opremi in materialih za hidravlične cilindre.